چهارشنبه، اردیبهشت ۰۹، ۱۳۸۸

گذشته ها

الان خوندن داستان مهاجرت خودم رو تموم کردم، واسه اولین بار بعد از اینکه اومدم کانادا، نشستم و همه رو از اول تا آخر با کامنت و آهنگ هایی که گذاشته بودم، خوندم و گوش دادم.

اصلا باورم نمیشه که این ها رو من نوشتم، چقدر تغییر کردم. راستش الان اصلا حال و حوصله همچین کاری رو ندارم.

چقدر عمر زود میگذره و چقدر احساس آدم ها عوض میشه. اگه این خاطرات رو ننوشته بودم، الان نمی تونستم درک کنم که چقدر عوض شدم.

حدود سه سال گذشت و ...

پی نوشت:
این هم یه آهنگ از ابی که حال و هوای الان من رو داره:
ابی - خالی

شراب ناب می خواهم که مردافکن بود زورش
که تا یک دم بیسایم ز دنیا و شر و شورش

۶ نظر:

ناشناس گفت...

Salam, ehsaseto mifahmam, bavar kon hich ja safaye irane khodemono nadare, dishab raftam khiaboon cresent, nemidoni cheghadr gholghole bood ama ba khodam goftam in shahr ghashng ast ama khaneye man nist, shayad ino pesare 3 salam ghabool nadashte bashe

Amin گفت...

آره براي منم اتفاق افتاده
واقعا دفترچه زندگي خوبيه

Unknown گفت...

سلام
من تازه دارم سايت شما رو ميخونم. براي من كه يكماه پيش مصاحبه شده ام و عازم كبك كانادا هستم خيلي قابل استفاده است. ازتون ممنونم./

تبعید نوشته های یک دانش آموز گفت...

سلام وبلاگ با حالی داری . حدود یک سالی هست که وبلاگتو می خونم.
با آهنگاتم خیلی حال کردم مخصوصا اون پستت که آهنگ گروه کیوسک ضمیمش بود. اون پست مقدمه ای شد که من و چند تا از دوستام از طرفدارای پروپا قرص کیوسک بشیم.
چند روز پیش خودمم یک وبلاگ زدم.
اگه دوست داشتی من رو با نام - دانش آموز مهاجر به کانادا - وبا آدرس http://tabidneveshte.blogspot.com به لینکستانت اضافه کن کن بعد به من خبر بده که به لینکستانم اضافت کنم
خدانگهدار

amin2 گفت...

mohandes mashkok mezani, hala nazaret dar mored montreal chieh ma beayim ? na yaym taklif maro maloom kon

ناشناس گفت...

Benazare man vaseh Iraniay Iran kheili behtar az injast inja sarabi bish nist aksare iranihayee ke umadan dige shadabiyee ke to Iran dashtan ro nadaran mage zendeghi chand sale? man 7 sale injam va ba tajrobehye emruzam shayad hich vaght mohajerat nemikardam