سه‌شنبه، خرداد ۱۴، ۱۳۸۷

اعتقاد به خدا در بلاد کفار


طبق آماری که جدیدا منتشر شده، درصد اعتقاد به خدا در بلاد کفر، قسمت کانادا، که جزو سرزمین های کفار حربی هم حساب میشه، حدود هفتاد درصد ست. یعنی از هر چهار نفر، سه نفر به در عین کافر بودن به خدا اعتفاد دارن و یک نفر هم در آن مهمورالدم است.

طبق این آمار که از حدود 1000 نفر و به صورت تلفنی انجام شده:

  • زنان کانادایی - با 76 در صد- بیشتر به خدا اعتقاد دارند تا مردها - حدود 67 درصد
  • کانادایی های حربی بالای پنجاه سال - حدود 82 درصد- بیشتر به خدا اعتقاد دارن تا جوانای لاابالی زیر بیست و پنج سال - حدود 60 درصد
  • کانادایی های روباه پیر که به زبان انگلیسی صحبت می کنند - با 73 درصد - بیشتر از کانادایی های لامذهب فرانسه زبان - حدود 67 درصد - به خدا اعتقاد دارند.
  • روستایی های مقیم کانادا - با 76 درصد - بیشتر از شهرنشین ها و کاخ نشین های کانادایی - با 69 درصد - به خدا معتقدند

اصل مطلب: http://www.decima.com/en/pdf/news_releases/080602AE.pdf



اون آقای توی عکس هم داره خودش رو جر میده که البته ربطی به موضوع نداره، شاید هم می خواد ثابت کنه که تنها راه نجات بشریت اعتقاد به خدا و دین مداری است.

۳ نظر:

ناشناس گفت...

در واقع بسیاری از اونها که ادعا می کردند هم واقعا کافر نیستند. انسان و ساختمان ذهن و شخصیت او به فالوس آویخته است. کافر شدن و بریدن از تمام مفاهیم فالیک منجر به تلاشی ذهن منسجم و نرمال آنطور که می شناسیم می شود. در نهایت این منجر به دگرگونی تمدن که تا کنون ساخته ایم می شود. رفتن به سوی شخصیتهای غیر منسجم و اذهانی پاره پاره آن چیزی است که دولوز و همفکرانش در آنتی ادیپ مطرح می کنند. البته این چیزی است که هنوز تحقق پیدا نکرده. حافظان وضع موجود دائم سعی می کنند مفاهیم فالیک را نگه دارند و تقویت کنند. ولی صدای نابود شدن و برملا شدن این مفاهیم و لزوم ایجاد ذهنی دیگر از ابتدای قرن بیستم شنیده می شود. نیچه در جایی می گوید: مردی را دیدم که خدا خدا می کرد، گویا نمی دانست خدا مرده است.

Amin گفت...

آره منم يك همچين آماري رو چن سال پيش خوندم كه در مورد كشور ها بود و به اين جامعي اي درباره كشوري خاص نبود
جالب بود كه آمريكايي ها بيشتر از كانادايي ها به خدا اعتقاد داشتند
خوش باشي

Peyman گفت...

اعتقاد به دین یک بیماری روانی در سطح جهانی است. نتیجه می گیریم33% کانادایی ها از این بیماری رها یافته اند. جالب اینجاست بی دینان کانادا بیشتر از دینداران آن است.