دوشنبه، مرداد ۱۲، ۱۳۸۸

آخرین پرده های نمایش

آخرین پرده های نمایش انتخابات جمهوری اسلامی فردا و چهارشنبه برگزار خواهد شد.


بعد از دادگاه متهمان، با یک سناریوی هماهنگ و از قبل برنامه ریزی شده، حمله به موسوی و خاتمی به عنوان باعث و بانی های نا آرامی ها شروع شد. رفسنجانی هنوز هم در معرض حمله هست ولی بعید هست که بشه به رفسنجانی نزدیک شد. حمله به رفسنجانی و متهم کردن همچین آدمی در حقیقت آخرین پرده داستان جمهوری اسلامی خواهد بود.

از لحن صحبت های نمایندگان مجلس، کیهان و احمدی نژاد که گفته بود: " بگذارید مراسم تنفیذ حکم تموم شه، اون وقت یقه اینها رو می گیریم و به سقف می چسبونیم"، نشون می ده که بعد از چهارشنبه باید منتظر حملات مستقیم که می تونه دستگیری موسوی و یا حتی خاتمی باشه، باشیم.

البته یه همچین کاری، یه کار بسیار پرهزینه برای جناح رهبری خواهد بود و بیشتر به یک خود زنی شبیه می مونه تا حمله و از بین بردن جناح مقابل.

فردا و چهارشنبه و اتفاقات این دو روز می تونه حوادث خیلی مهمی توی تاریخ ایران باشه.

موضوع واضح اینه که مردم جرات بیان خواسته های خودشون را با صدای بلند پیدا کردند، و اگر این حالت بتونه توی مناسبت ها و تجمعات و استادیوم ها و غیره ادامه پیدا کنه، موجی رو پدید میاره که مبارزه با اون دیگه امکان پذیر نیست.

۴ نظر:

Amin گفت...

سلام

منم موافقم؛ اينها خريت خواهند كرد و اوضاع بهم ميريزه

ناشناس گفت...

حالا اگه اینجا حکومتش عوض شه شما برمیگردید یا فقط نگران خوشبختی مردم هستید و صرفا یه حس انسان دوستانه باعث اینهمه حساسیت شما از این راه دوره

ناشناس گفت...

ey peiman joon, ma ke faghat ghoseh mikhorim baraye mardom va javoonamoon ke bazicheye do grouhe ham jens shodan

ناشناس گفت...

man ke hich vaght be onja barnemigardam, hese insan doosti ham nist faght delam misoze