شنبه، مرداد ۱۷، ۱۳۸۸

دزد رأی

مردم می پرسن: رأی ما کجاست؟

جواب: باید دنبال دزد 18/5 میلیارد دلار گشت!

یکی از من پرسیده که این همه در مورد مسائل ایران می نویسی، حالا اگه وضع برگرده، برمی گردی ایران؟ باید به این دوست عزیر بگم که بحث برگشتن و موندن و این حرفها نیست. الان بحث انسانیت و آزادی خواهی مطرحه.

"مذهب توهینی ست به مقام انسان. با مذهب یا بدون مذهب، انسان های خوب، کارهای خوب و انسان های پلید، کارهای شیطانی را انجام خواهند داد. ولی برای اینکه انسان های خوب به کارهای پلید دست بزنند، به مذهب نیاز است"

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion"

۷ نظر:

مریم گفت...

مرسی پیمان عزیز از کامنتی که برام گذاشتین.. چون اون پستو حذف کردم اینجا خواستم ازتون تشکر کنم واقعا بهترم الان.
من نمی دونستم می نویسید این روزها .. شما تو لیست دوستای وبلاگیم هستین ولی وقتی می نویسین نمیایین بالای لیست من متوجه بشم چرا اینجوریه؟ فکر کنم چون آدرس قبلی شماست که تو لیست منه بعد روی آدرس جدیدتون کلیک می کنم ! عجب آی کیویی هستم من! الان این آدرستونو میزارم

ناشناس گفت...

damet garm ke harfe dele maro zadi, Ali az montreal

Shahram گفت...

عجب جمله خدایی بود این آخری.

ناشناس گفت...

the best of the best for boundles brain ppl.
awsome!
You said .....
just great
!

بهزاد گفت...

شاید باورت نشه ولی الان من حدود 4 ساعته که از اول وبلاگ از اون دوران قبل از رفتن تا الان رو مطالعه کردم چون مثل شما عطش رفتن به خارج داره منو می کشه خوش به حالت شکر این ارامشی رو که داری به جای بیار (هر چند که متوجه شدم شاید توی این فازا نیستی)
اه که چقدر دوست دارم بتونم خودم رو مثل تو ازین قفس رها کنم ولی سدها هزاران برابر بلندتر از دوران تو شدند به حدا کنه روزی بیاد که بتونم شما رو ببینم و از ته دل بخندم
دوست عزیز من احساس می کنم شما احتیاج به یک هدف جدید در زندگیت داری !
واقعا این وبلاگ شما به من کمک کرد خدا کنه روز به روز موفق تر بشی واقعا ممنون (خواهشی ازت داشتم بخش سیاسی رو در یک قسمت جداگانه بنویس چون تا قبل از انتخابات واقعا پستای شما لذت بخش بود)

بهزاد گفت...

مگر خوب و بدی به جز انچه که خدا تعیین کرده وجود داره؟ مگر انسان خوب یا بد زاییده می شود؟ انچه که مرز را مشخص می کند فقط قران است وان هم برای یاداوری ارزش هاست

مهدی گفت...

با اجازه تون یک نوشته تقدیرآمیز در مورد وبلاگتون نوشتم:
http://yekhejrat.blogspot.com/2009/08/blog-post_15.html